Vi har inne 30 ulike farger på ekte hår clip on!

Vi har inne 30 ulike farger på  ekte hår clip on!
Hair extensions , keratin , clip on, tape extensions ++

HairFactory

tirsdag 16. juni 2009

Bye bye Nappy hair, Hair extensions på-sydd.

Hair extensions på-sydd extensions, nok engang skal vi kvitte oss med afroen. Bytte den ut med nydelig, mykt Indisk hår. Lovely!







Før hår forlenging på-sydd extensions, naturlig afro med lyse striper



Etter på-sydd extensions, her har vi flettet bort mesteparten av afroen og satt på laang,silke mykt tempel hår.






Beautiful
Farge 1B & 4 50 cm langt





Kan du tro at dette engang var en fro`?


My turn, give me dat Tyra look ; ) Nå er det sommer , lyse farge toner som # 2- # 3- # 4 passer veldig fint til vår hudtone. Jeg har fått satt på en full weave i farge # 4 , 50 cm langt


Se så langt håret mitt er blitt, noen som husker jeg skinnet meg for litt over et år siden (!)
Slikt så det ut den gangen, var veldig deilig å slippe mas med håret.


Her har vi fremdeles en afro før min forlenging




Da er det meste satt på , bare en liten del igjen.


Tada, og det ut som om det faktisk gror fantastisk flott glatt hår ifra hodebunnen min.








Slikt ser mine extensions ut dagen etter. Jeg har klipt det litt mer og sov med håret i en løs flette, for å få lette bølger i det.




Enda mere afro



Dette er samme metode og teknikk som forlengingen over, her skal vi pakke vekk absolutt alt.



Lyse toner , her har jeg brukt farge #4 blandet med en # 6 i på-sydd indisk hår, for å få naturlig stripe effekter.


Etter å ha klippet og stylet.


Ingen kommentarer: